Ekonomi

Trendyol, Almanya pazarına girişinin birinci yıl dönümünü kutluyor

Trendyol, Almanya pazarına girişinin birinci yıl dönümünü kutluyor.

Trendyol’dan yapılan açıklamaya göre tamamı Türkiye’de üretilen Trendyol Collection, şu anda Almanya’daki 800’den fazla markayı Trendyol.com’da 200’e yakın Türk ve dünya markasıyla müşterileriyle buluşturuyor.

Trendyol ilk yurt dışı ofisini geçtiğimiz yıl Berlin’de açtı ve ilk yılın sonunda müşteri sayısı 1 milyonu geçti.

Trendyol’un kısa sürede yakaladığı bu başarı Alman medyası tarafından övgüyle karşılanırken, Trendyol’un Almanya’da Türk markalarının satıldığı değerli bir platform haline geldiği vurgulandı.

Haberde ayrıca Trendyol’un Avrupa’nın değerli moda platformlarından biri haline geldiğine de değinildi. Trendyol, geçtiğimiz günlerde Alman Online Perakendeciler Derneği (BVOH) tarafından Avrupa’nın bir numaralı moda pazarı seçildi.

Uygun fiyatlarla geniş ürün yelpazesi ve güçlü müşteri deneyimi, Trendyol’un Almanya’da da geniş kitlelere ulaşmasını sağladı. Bugün en çok satan özel marka koleksiyonları “Trendyol”, “Trendyol Man”, “Trendyol Modest” ve “Trendyol Curve” yerlidir ve çoğu Trendyol’un kurulduğu 2010 yılından bu yana birlikte çalıştığı 500 markadır. tamamı Türkiye’de yaklaşık e tedarikçi tarafından üretilmektedir.

Trendyol’da ayrıca LC Waikiki, Defacto, Penti, FLO, Koton, Mavi, Happiness Istanbul, Olalook, Marjin, Grimelange ve Hakke’nin yanı sıra Valentino, Puma, S. Oliver, Tom Tailor, Skechers gibi 200’e yakın Türk marka ve üreticisi de yer alıyor. ve Fila. Aynı zamanda dünya markaları için bir vitrin görevi görüyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Trendyol Grubu Büyüme Başkanı Erdem İnan, “Almanya’daki birinci yıl dönümümüzü kutlamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Unutulmaz başarılarla dolu olağanüstü bir yıl geçirdik. Emekleri bir araya getirmenin gururunu yaşıyoruz. yerli üreticilerin yepyeni bir pazara açılmasını sağlamak ve bu çalışmaları global ve yerel markalarla birlikte kendi platformumuzda sunmaktır.Önümüzdeki yıl ürün ve pazar çeşitliliğimizi daha da genişletmeyi, daha güçlü bir müşteri deneyimi sunmayı ve marka olmaya devam etmeyi hedefliyoruz. moda trendlerinin öncüsü olurken aynı zamanda müşterilerimizin uygun fiyatlı ürünlere ulaşmasını sağlıyoruz.” ifadelerini kullandı.

Son 12 ayda Almanya’da en çok indirilen uygulamalar arasında yer alan Trendyol uygulaması; Denim giyim, ikili takımlar, elbiseler ve Trendyol’s Curve markası müşterilerin en çok ilgi gösterdiği kategoriler arasında yer aldı. Trendyol, önümüzdeki dönemde “Güzellik”, “Ev Eşyaları” ve “Takı” gibi yeni kategorileri de müşterilerine sunmaya hazırlanıyor.

Teslimat deneyimini daha da geliştirmek için İstanbul Havalimanı yanında e-ihracat merkezi yatırımı ile Avrupa lojistik ağını kurma çalışmaları, yeni ödeme seçeneklerinin devreye alınması ve ilk marka kampanyası “Bu Trend Senin” Almanya’da halen dijital kanallarda yayınlanmaktadır. bu dönemde Trendyol’un Almanya’daki faaliyetlerine hız verdi. Trendyol ayrıca pazar lideri influencer programı “trendFam” aracılığıyla Almanya’da binden fazla influencer ile işbirliği yapıyor. Influencer pazarlama platformu Storyclash, Haziran ayında Trendyol’un üçüncü kez Almanya’daki influencerlar arasında Instagram’da en çok konuşulan moda markası olduğunu duyurdu.

Trendyol, Şubat ayında Kahramanmaraş merkezli deprem felaketinin ardından deprem bölgesindeki yardım çalışmalarına destek vermek için tüm ekibini, iş ortaklarını ve altyapısını da seferber etti. Ülkeler arası camianın yardım çalışmalarına doğrudan katkıda bulunmasına olanak sağlayan Earthquake.trendyol.com, çok kısa sürede platformunu yayına aldı. Trendyol’un Almanya’daki iş ortakları HAKKINDA ve Zalando da kendi platformları ve sosyal medya hesapları üzerinden bu girişime destek verdiler.

yesilli-haber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu